شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

ترانکینگ کف خواب+ویژگی ها و مزایا

شرکت پتروکاسپین | پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۴ ب.ظ

ترانکینگ کف خواب یکی از تجهیزات بسیار کاربردی برای هدایت و پشتیبانی از کابل های برق در سطح کف سازه می باشد. با استفاده از این قطعات شما می توانید مسیرهای متعددی را برای کابل ها در سطح بستر سازه فراهم کنید. مهمترین فاکتوری که ترانکینگ کف خواب دارد این است که می تواند سطح ایمنی شبکه های کابل کشی را در سطح کف افزایش دهد.

با بکارگیری صحیح ترانکینگ، کابل ها و هادی های الکتریکی دچار آسیب و صدمه نخواهند شد. در نتیجه به بهترین شکل می توانند انتقال جریان برق را در یک سازه انجام دهند. شبکه های به هم پیوسته ترانکینگ در کف سازه یکسان نیست زیرا شما می توانید با به کارگیری اتصالات متعدد  طراحی و معماری ترانکینگ ها را تغییر دهید.

اینکه از چه نوع اتصالاتی برای ترانکینگ ها استفاده کنید بستگی به نوع پروژه و مسیرهای کابل کشی دارد. در این مقاله قصد داریم بیشتر با ویژگی ها و مزایای استفاده از این قطعات ارزشمند آشنا شویم.

ویژگیها و مشخصات ترانکینگ کف خواب 

ترانکینگ کف خواب از جنس و متریال فلزی با روکش گالوانیزه گرم تولید می شوند استفاده از فرآیند گالوانیزه در طراحی و ساخت ترانکینگ کف خواب باعث می شود این قطعات در طولانی مدت دچار زنگ زدگی نشوند. از لحاظ مشخصات ساختاری و همچنین طراحی داخلی معمولا از یکسری دیوایدر یا جدا کننده در سطح داخلی ترانکینگ استفاده می شود تا کابل ها بتوانند با نظم بیشتری در سطح ترانکینگ قرار بگیرند.

جدا کننده ها باعث می‌شوند که کابل های با ساختار متفاوت کنار یکدیگر قرار نگیرند. در سایزهای بسیار متنوعی ساخته می شوند. به طوری که شما می توانید متناسب با حجم کابل مصرفی در این قطعات سایزهای مورد نیاز را انتخاب کنید. با توجه به آن که مکان قرارگیری ترانکینگ کف خواب در سطح بستر سازه می باشد بنابراین از درپوش های فلزی محکم برای محافظت از کابل ها و ترانکینگ ها استفاده می شود.

مزایای استفاده از ترانکینگ ها 

از مزیت‌های اصلی ترانکینگ کف خواب میتوان به احداث پروژه‌های مرتبط با جعبه پریز برق در کف سازه اشاره کرد.  اگر می خواهید که از جعبه پریز در کف سازه استفاده کنید اولین مرحله نصب ترانکینگ کف خواب می باشد. زیرا ترانکینگ ها شرایط ایده آلی را برای پذیرش جعبه پریز در کف سازه فراهم می کنند. همانطور که می دانید استفاده از جعبه پریز ها باعث می شود تا دسترسی شما به پریز ها و جریان برق راحت‌تر صورت گیرد.

با توجه به آنکه ترانکینگ ها معمولاً در زیر بستر کف نصب می شوند بنابراین قابل رویت نیستند. این ویژگی باعث می شود تا در دکوراسیون و زیبایی یک محیط کاری و یا عمومی تاثیر منفی نگذارد. به دلیل داشتن درپوش فلزی می‌توانید در صورت لزوم به اعمال تغییرات اساسی در کابل ها و اتصالات دیگر بپردازید که این در نوع خود یک مزیت بسیار اساسی و مهم محسوب می شود.

مشاوره قیمت و خرید ترانکینگ از شرکت پترو کاسپین

ترانکینگ های قابل عرضه در شرکت پتروکاسپین دارای تنوع سایز بالا و همچنین  کیفیت مناسب می باشد. نوع طراحی آن ها کاملا استاندارد و مطابق با معیارهای  جهانی می‌باشد.  لذا جهت دریافت مشاوره قیمت و همچنین خرید این قطعات می توانید با شرکت پترو کاسپین تماس حاصل فرمایید. 

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی