شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

۱۰ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

ضرورت استفاده از نگهدارنده سینی کابل

شرکت پتروکاسپین | جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۲۴ ب.ظ

ضرورت استفاده از نگهدارنده سینی کابل

نگهدارنده سینی کابل قطعات و تجهیزاتی هستند که با اتصال مستقیم به سازه و یا قرارگیری در زیر سطح سینی ها مسئولیت مهار نیروی وزن کابل ها و توأمان سینی ها را بر عهده دارند. نگهدارنده سینی کابل از مجموعه قطعات منفصل و یا جدا از یکدیگر ساخته شده اند که با همپوشانی و سوار شدن روی یکدیگر یک سیستم منسجم و کاملاً محکمی را ایجاد می کنند که می توانند سینی ها را با هر درجه ی سنگینی که دارند در ارتفاعات بلند به صورت ثابت و پایدار و بدور از هرگونه لغزش نگه دارند.

این تجهیزات نگهدارنده معمولاً شامل یونسترات و یا سی چنل ها، راد گالوانیزه یا میله های تمام رزوه، براکت سینی کابل و همچنین ساپورت ها می باشند. البته هر کدام یک قسمتی از نگهدارنده سینی کابل را تشکیل می دهند و همان طور که گفته شد همه ی اینها در کنار یکدیگر یک سیستم نگهدارنده را ایجاد می کنند.

ساپورت ها و رادهای استیل قطعاتی هستند که مستقیما به ساز متصل می شوند و در مقابل انواع سی چنل های کات شده و همچنین براکت ها قطعات ثانویه ای هستند که در نقش تکیه گاه بار سینی ها را تحمل می کنند. برای ارائه ی یک قاعده ی کلی از نحوه ی اتصال باید اینگونه عنوان کنیم که راد ها با قرار گیری در پانچ یا سوراخ سی چنل ها و پیچ و مهره شدن در همان ناحیه مکمل خوبی برای یکدیگر خواهند بود.

از طرفی شما می توانید با استفاده از یک ساپورت که یک طرف آن به سازه اتصال می یابد و یک براکت یک طرح L شکل فوق العاده ایده آلی را ایجاد کنید. با این طرح عملاً یک سیستم نگهدارنده سینی کابل ایمنی را ایجاد کرده اید که در هر زمان قابلیت تغییر و یا جدا شدن از سازه را دارند. 

  • شرکت پتروکاسپین

هدایت ایمن کابل برق با باکس ترانکینگ

شرکت پتروکاسپین | جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۰۹ ب.ظ

هدایت ایمن کابل برق با باکس ترانکینگ 

کابل ها و سیم های حامل جریان الکتریکی جهت تامین انرژی برق مورد نیاز یک مجموعه ی صنعتی و یا تولیدی پیش از هر چیز نیازمند به قرارگیری در یک محفظه ی امن و بدور از تنش های محیطی دارند تا از این طریق بتوانند حداکثر کارایی خود را بدون مشکل ارائه دهند. باکس ترانکینگ دقیقاً همان قطعاتی هستند که کلیه ی سیم ها و کابل های برق را در محفظه ی طولی فلزی و گاهاً پلیمری خود جای می دهند.

با استفاده ی صحیح از باکس ترانکینگ دیگر نگران آسیب و یا صدمه دیدن کابل ها نخواهیم بود چرا که این قطعات در سخت ترین شرایط نامساعد محیطی از کابل های موجود در یک خط مسیر مشخص محافظت می کنند. نکته ی مهمی که در مورد باکس ترانکینگ حائز اهمیت است نحوه ی نصب و اتصال آن ها به سازه ی مربوطه می باشد.

این تجهیزات ارزشمند زمانی می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند که در نواحی و مسیرهای صحیح روی سازه نصب شوند. این باکس ها تحت عنوان باکس ترانکینگ کفی قابلیت نصب در سطوح کف را دارند و بنا به موقعیت قرارگیری غالباً به صورت تمام فلزی طراحی و ساخته می شوند. علاوه بر این باکس های تمام پلیمری نیز به دلیل ساختار شکیل و زیبای خود عمدتاً در مسیرهای دیواری بکارگیری می شوند.

مزیت های متعددی را می توان برای این تجهیزات برشمرد که اصلی ترین آن عدم نیاز به کنده کاری در سازه های گچی و سیمانی جهت جایگذاری کابل ها خواهد بود. با استفاده از باکس ترانکینگ در حالت روکار و بکارگیری از انواع پریز برق در سطح ترانکینگ عملاً فرآیندهای مرتبط با تخریب سطوح دیواری و مجدداً اصلاح آن ها کاملاً حذف خواهند شد. 

  • شرکت پتروکاسپین

مشخصات فنی رابط سینی کابل

شرکت پتروکاسپین | جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۷:۵۹ ب.ظ

مشخصات فنی رابط سینی کابل

رابط سینی کابل قطعات فوق‌العاده کاربردی در مسیر نصب سینی ها هستند که به منظور امتداد و قرار دادن سینی های متوالی مورد استفاده قرار می گیرند. به بیان دیگر سینی ها عمدتا در شاخه های با طول محدود ساخته می شوند و برای آنکه بتوانید چندین سینی را در یک راستا به یکدیگر متصل کنید از رابط سینی کابل استفاده می کنید.

البته در برخی مواقع جهت نصب اتصالات سینی کابل نیز بکار گرفته می شوند. این قطعات از لحاظ جنس ساخت دقیقاً از همان متریال مورد استفاده در سینی ها هستند که همگی از ورق های فولادی گالوانیزه شده می باشند. رابط سینی کابل استیل به واسطه ی استحکام بسیار بالای خود تحت نیرون وزن سینی ها دچار انحنا و یا خم شدگی نمی شوند.

به همین دلیل می توانند در یک بازه ی زمانی طولانی مدت پایداری تجهیزات پشتیبانی و حمایتی کابل را تضمین کنند. ضخامت رابط های سینی کابل حداقل برابر 0.8 میلیمتر و حداکثر برابر 2 میلیمتر می باشد. معمولاً بر اساس ابعاد عرضی رابط ها ،ضخامت آن ها نیز قابل نوسان می باشد. با توجه به آن که اندازه سینی ها متناسب با حجم کابل موجود همواره متغیر است.

رابط سینی کابل نیز جهت ایجاد یک سازگاری و هماهنگی ساختاری با سینی ها دارای عرض 50 میلیمتر تا 1100 میلیمتر می باشند. همان طور که گفته شده این قطعات به صورت گالوانیزه شده عرضه می شوند اما در مواردی می توان پس از طراحی و شکل دهی فولاد آن ها را در کوره های حاوی رنگ پوشش دهی کرد که هم رنگ کوره ای و هم فرآیند گالوانیزه هر دو مقاومت فلز را در برابر زنگ زدگی و خوردگی ناشی از عوامل محیطی افزایش می دهد. البته اکثر مشتریان ترجیح می دهند نوع گالوانیزه گرم رابط سینی کابل را انتخاب کنند چرا که نسبتاً طول عمر بیشتری دارند. 

  • شرکت پتروکاسپین

مفتول گالوانیزه و موارد استفاده ی آن

شرکت پتروکاسپین | پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۵۲ ب.ظ

مفتول گالوانیزه و موارد استفاده ی آن

مفتول گالوانیزه سیمی است که غالباً از جنس استیل ساخته شده است که طی یکسری فرآیند های مرتبط با گالوانیزاسیون مقاومت و استحکام آن ها افزایش یافته است. این پروسه به این صورت می باشد که پس از ساخت و شکل دهی سیم مفتول، آن را توسط محلول زینک مذاب گالوانیزه می کنند، البته مراحل گالوانیزه کردن به دو صورت گالوانیزه گرم و سرد انجام می شود که نوع گرم آن همان حالت غوطه وری مفتول استیل در محلول زینک مذاب است اما نوع سرد آن از طریق الکترولیز و اعمال جریان الکتریسیته است که سعی می کنند ترکیبات زینک را روی مفتول قرار دهند.

معمولاً با عنوان سیم های آهنی گالوانیزه شده نیز از آن ها یاد می شود و به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی ،خوردگی و تغییر رنگ نمی شوند. مفتول گالوانیزه کاربردهای بسیار گسترده ای در زمینه های مختلف خصوصاً کشاورزی و حصارکشی دارند که بسته به نیاز خود می توانید آن ها را در سایزهای مختلف تهیه کنید. در ذیل 5 مورد از رایج ترین موارد استفاده ی مفتول گالوانیزه را آورده ایم تا بتوانید با شناخت بیشتری نسبت به تهیه ی آن ها اقدام کنید. 

5 مورد از کاربردهای سیم مفتول گالوانیزه 

●    افزایش سطح ایمنی محیط

با توجه به آنکه سیم مفتول فولادی گالوانیزه فوق‌العاده ساختار قدرتمندی دارد ، براحتی می توانید از آن برای فراهم کردن یک فضای امن در پیرامون ملک یا خانه ی خود استفاده کنید. اگرچه شکل دهی و قطع سیم ها برای ساخت حصار زمان بر است اما نتیجه ی بسیار ارزشمند دارد. زیرا مفتول گالوانیزه یک عامل بازدارنده برای حیوانات وحشی و از همه مهمتر سارقان می باشد. ایده ی جالب تر اینکه می توانید در بالای نرده های فلزی از این سیم ها بکارگیری کنید تا عملاً صعود و بالا رفتن از آن را کاملاً مختل کنید. 

●    ثایت نگه داشتن دیگر وسایل با ساختار آسیب پذیر

همان طور که می دانید یکسری وسایل تزئینی و حساس نسبت به عوامل محیطی در اطراف ما وجود دارند که باید از همه لحاظ آن ها را مهار کنیم. آینه ها و قاب عکس های بزرگ از این قبیل وسایل هستند که اگر دقت کرده باشید معمولاً در پشت قاب آن ها از سیم مفتول گالوانیزه نازک استفاده شده است. 

●    استفاده در ساخت و ساز

شما می توانید به صورت هوشمندانه از سیم مفتول گالوانیزه در پروژه های ساخت و ساز خود استفاده کنید. دیواره ها و سازه هایی که به تازگی با استفاده از مصالح ساختمانی ساخته شده اند در مراحل اولیه در برابر وزش باد بسیار آسیب پذیر هستند. با به کارگیری صحیح از مفتول گالوانیزه می توانید از فروریزی آن ها جلوگیری کنید. 

●    در بخش کشاورزی 

سیم مفتول گالوانیزه در بخش کشاورزی و مزارع عمدتاً برای بسته بندی مواد با حجم بالا مورد استفاده قرار می گیرند. از طرفی ساخت صفحات سیمی توری ،طناب های سیمی و از همه مهمتر قفسه های فلزی برای نگهداری حیوانات از دیگر کاربردهای رایج این قطعات می باشد. علاوه بر آن این امکان وجود دارد تا با یک طراحی چندلایه فوق‌العاده مستحکم از سیم مفتول ها، ساخت پل های معلق در رودخانه ها را نیز در دستور کار قرار دهید. 

مقاله پیشنهادی : اتصالات گالوانیزه

  • شرکت پتروکاسپین

مشخصات فنی گلند فلکسیبل

شرکت پتروکاسپین | پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۴۱ ب.ظ

مشخصات فنی گلند فلکسیبل

گلند فلکسیبل یکی از قطعات بسیار پرکاربرد جهت برقراری اتصالاتی پایدار و ایمن میان کابل های برق و دیگر تجهیزاتی که به نوعی دارای سیستم های داخلی الکتریکی هستند می باشد. گلندها از لحاظ فنی و ساختاری از چندین قطعه ی کوچک مجزا تشکیل شده اند که هر کدام قابلیت جدا شدن از گلند را دارند.

این قطعات کوچک شامل درپوش گلند، چنگالی، واشر محافظت کننده ی کابل برق ، بدنه ی اصلی گلند، واشر آب بند و عایق کننده، و همچنین مهره ی شش گوش تثبیت کننده می باشد. با هم‌پوشانی و به اصطلاح سوار شدن قطعات مذکور بر روی یکدیگر عملاً گلند فلکسیبل شکل می گیرد. ساختار آن ها بگونه ای طراحی شده است که در صورت قرار گیری صحیح در دهانه ی کابل و پیچ شدن در محل مورد نظر براحتی از طریق اعمال نیروی کششی قابلیت جدا شدن از نقطه ی اتصال را ندارند.

سایز آن ها معمولاً بر اساس قطر کارگیر کابل ها تعیین می شود بطوریکه شما می توانید انواع کابل با قطر داخلی 3 میلیمتر تا 44 میلیمتر را نیز در گلند فلکسیبل با سایز مناسب و سازگار قرار دهید. گلندها نیز به منظور شناسایی سایز مورد نظر معمولاً در فرم های ابعادی pg48 pg7، pg9 ، pg11 ، pg13.5 ، pg16 ، pg21 ، pg29 ، pg39 ، pg42 ،  طبقه بندی و ساخته می شوند. 

  • شرکت پتروکاسپین

چپقی گالوانیزه چیست و چه کاربردی در صنایع مختلف دارد؟

شرکت پتروکاسپین | سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۸ ب.ظ

چپقی گالوانیزه چیست و چه کاربردی در صنایع مختلف دارد؟

چپقی گالوانیزه یا همان زانوی فلزی، از مهمترین و پرکاربردترین لوازم در صنعت تاسیسات است. طراحی چپقی به صورت نر و ماده است تا به راحتی بتوان در فعالیت های مختلف از آنها استفاده کرد.

این نوع وسیله تنوع زیادی را شامل می شود، معمولا در اتصالات تحت فشار و لوله کشی گالوانیزه از چپقی استفاده می شود.

از نظر سایز چپقی گالوانیزه را می توان به مدل های مختلف دسته بندی کرد، در صنایع مختلف و بسته به نوع کاری که قرار است انجام دهید از چپقی های مختلف استفاده می شود. تولیدی های زیادی در کشور ما و نیز در سراسر جهان این محصول بسیار کاربردی را تولید می کنند و شما با مراجعه حضوری و یا آنلاین می توانید با ارزان ترین تعرفه چپقی مورد نظر خود را خریداری کنید.

کاربرد چپقی گالوانیزه را می توان اینگونه بیان کرد؟

  • مناسب برای صنایع برق
  • مناسب برای صنایع نفت و گاز
  • مناسب برای صنایع آبرسانی
  • مناسب برای صنایع کشاورزی
  • مناسب برای سیستم های فاضلاب صنعتی
  • مناسب برای سیستم های فاضلاب شهری
  • و…

چپقی گالوانیزه را می توانید در مدل های ۴۵ درجه، ۹۰ درجه، ۱۸۰ درجه یا به صورت سفارشی از مراکز معتبر خریداری کنید.
در مقایسه با زانوی فولادی معمولی، چپقی گالوانیزه فرسایش، سوراخ یا خوردگی نخواهد داشت. فولاد گالوانیزه هنوز یکی از قوی ترین فلزات مورد استفاده در صنایع است. این نوع زانو به دلیل مقاومت خوب در برابر خوردگی، یکپارچگی را حفظ می کند و عمر طولانی دارد.

  • شرکت پتروکاسپین

دلیل استفاده از جعبه پریز گالوانیزه به جای جعبه پریز پلاستیکی چیست؟

شرکت پتروکاسپین | سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۹:۵۵ ب.ظ

دلیل استفاده از جعبه پریز گالوانیزه به جای جعبه پریز پلاستیکی چیست؟

جعبه پریز گالوانیزه که گاهی اوقات جعبه اتصال نامیده می شود، دارای مزایای زیادی از جمله هزینه کم، راحتی و سهولت نصب است. وقتی جعبه پریز پلاستیکی دیگر معنی ندارد، این نوع جعبه پریز جایگزین مناسبی است. هر دو جعبه پلاستیکی و گالوانیزه دارای طیف وسیعی از انواع و اندازه ها برای کاربردهای داخلی و خارجی هستند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

جعبه های پریز پلاستیکی غیر رسانا هستند، به این معنی که در صورت لمس سیم برق، جریان الکتریسیته را هدایت نمی کنند. داشتن جعبه غیر رسانا در بیشتر موارد خوب است، اما در برخی از سیستم های الکتریکی می تواند مشکل ایجاد کند. نکته خوب در مورد جعبه های غیر رسانا مانند جعبه پریز گالوانیزه این است که تمامی مشکلاتی که در جعبه پریز پلاستیکی وجود داشت در این نوع جعبه ها برطرف شده است.

جعبه پریز گالوانیزه مدت ها قبل از عرضه جعبه های پلاستیکی (PVC) توسط مردم استفاده می شد. جعبه های گالوانیزه بسیار محکم، مقاوم در برابر آتش هستند و قابلیت ذوب شدن ندارند. آنها بیشترین سطح امنیت را برای همه کاربردهای سیم کشی برق ارائه می دهند.

جعبه های پلاستیکی می توانند به راحتی روی کار پیچ بخورند و تغییر شکل دهند. حتی چسباندن جعبه های پلاستیکی مشکل است و به طرز عجیبی برخی مواقع آنها از شکل خود خارج می شوند؛ اما جعبه های الکتریکی گالوانیزه چنین مشکلی را ندارند، خم یا خرد کردن این جعبه ها عملاً غیرممکن است.

کار با جعبه پریز گالوانیزه برای کارهایی که خودتان انجام می دهید کمی سخت تر است. جعبه های گالوانیزه دارای ناک اوت عقب و جانبی هستند که به گیره های اضافی نیاز دارند. علاوه بر این، لبه های تیز جعبه های گالوانیزه می تواند به دست شما آسیب برساند. به همین دلیل، توصیه می شود هنگام کار با جعبه های گالوانیزه دستکش بپوشید.

  • شرکت پتروکاسپین

مهمترین نکات برای خرید لوله برق کدامند؟

شرکت پتروکاسپین | سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۹:۴۶ ب.ظ

مهمترین نکات برای خرید لوله برق کدامند؟

نکات زیادی درباره خرید لوله برق وجود دارد که باید با آنها آشنا باشید، خیلی از افراد فکر می کنند که لوله های موجود در بازار برای لوله کشی برق مناسب هستند، اما تجربه نشان داده که اینطور نیست.

من به عنوان یک برقکار آموخته ام که نوع لوله برق و مواد به کار رفته در لوله برق برای محافظت از سیم کشی و همچنین برای ایمنی و طول عمر سیم کشی ضروری است. شما باید از بهترین نوع لوله برای سیم کشی استفاده کنید. 

برای کمک به شما در این زمینه، سعی کرده ایم نکات مهم درباره خرید لوله برق را با شما در این مقاله در میان بگذاریم.

لوله های برق کاربردهای متفاوتی دارند مانند کاربردهای داخلی، خارجی، مسکونی، اداری، تجاری و حتی صنعتی. پس باید هنگام خرید لوله برق به موارد زیادی در این زمینه توجه کنید.

نکات مهم هنگام خرید لوله برق

جنس لوله برق: مهمترین فاکتور هنگام خرید لوله برق، جنس لوله است، شما می توانید برای کاربرد های صنعتی از لوله های فلزی و گالوانیزه استفاده کنید و برای کارهای عمومی از لوله های پی وی سی، هر کدام از این لوله ها مقاومت خاصی دارند که شما متناسب با نوع پروژه و مقدار بودجه می توانید آنها را تهیه کنید.

کیفیت لوله: لوله های برق در کیفیت های مختلف تولید می شوند، این محصولات نیز درجه بندی های مختلفی دارند که نشان از کیفیت لوله است، برای کاربری های حساس و خطرناک مانند پالایشگاها باید نوعی از لوله را انتخاب کنید که ضمن داشتن مقاومت خوب عایق مناسبی نیز داشته باشد.

سایز لوله: لوله های برق بر اساس استاندارد Din49020 و استاندارد متریک سایز بندی می شوند، شما با توجه به نوع پروژه و حجم سیم کشی می توانید سایز مناسب را انتخاب و برای خرید لوله برق اقدام کنید.

قیمت لوله برق: کیفیت لوله، سایز لوله، جنس لوله و غیره همگی روی قیمت لوله برق تاثیر می گذارد. معمولا لوله های خاص و با کیفیت قیمت گرانتری نسبت به لوله های معمولی دارند. برای این که بتوانید با نازلترین قیمت لوله برق را خریداری کنید می توانید با ما تماس بگیرید.

  • شرکت پتروکاسپین

چه شناختی از اتصالات مانیسمان دارید؟

شرکت پتروکاسپین | سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۹:۲۵ ب.ظ

از شناخته شده ترین و مورد اطمینان ترین اتصالات در دنیا می توان به اتصالات مانیسمان اشاره کرد. این نوع اتصالات معمولا بدون درز و بدون خط جوش در بدنه تولید می شوند و در مدل های مختلف و با تنوع زیاد تولید می شوند تا نیاز صنایع مختلف را برآورده سازند، برای مثال با مراجعه به مراکز فروش معتبر می توانید این محصول را در سایزهای مختلف مانند، ۱/۲ تا ۲۴ اینچ و در رده های ۲۰ تا رده ۸۰ با برند های ایرانی و خارجی تهیه کنید.

از نظر کارایی اتصالات مانیسمان، با تنوع زیاد تولید می شوند به عنوان مثال، زانویی، سه راهی، تبدیل کج و صاف. این نوع اتصالات از فولاد و استنلس استیل گالوانیزه طراحی و تولید می شوند که بسیار مقاوم و با کیفیت هستند.

اتصالات مانیسمان از متداول ترین روش های اتصال دائم و بعضاً غیردائم قطعات فلزی و غیره فلزی هستند که از سالها قبل مورد توجه صنایع بوده و امروزه نیز کاربرد زیادی دارند و توانسته به دلیل کیفیت فوق العاده خوب طرفداران زیادی را به خود در سراسر دنیا جلب کنند.

صنایعی که از این اتصالات استفاده می کنند عبارتند از:

  • صنایع نیروگاه های تولید برق
  • صنایع نفت
  • صنایع پل سازی
  • صنایع گاز
  • صنایع خودروسازی
  • صنایع مخازن تحت فشار
  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع نظامی
  • صنایع ماشین سازی
  • صنایع اسکله های دریایی

امروزه اتصالات مانیسمان به یک دانش کاربردی در حوزه های مختلف از جمله، الکتروتکنیک و الکترونیک، مقاومت مصالح، خواص مواد، متالورژی تبدیل شده است. 

  • شرکت پتروکاسپین

فواید و مزایای استفاده از اتصالات مانیسمان بنکن

شرکت پتروکاسپین | يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۶ ق.ظ

فواید و مزایای استفاده از اتصالات مانیسمان بنکن

اتصالات مانیسمان بنکن عضو جدایی ناپذیر سیستم های لوله کشی می باشند که در یک حجم گسترده در بسیاری از شرکت ها و مراکز صنعتی در حال استفاده می باشند. تنوع ساختاری این قطعات به قدری بالا است که عملا هر نوع شبکه ای با هر معماری ویژه ای را می توان با بکارگیری صحیح آن ها ایجاد کرد.

با توجه به نحوه ی نصب اتصالات مانیسمان بنکن که غالباً طی فرآیند جوشکاری صورت می گیرند، احتمال بروز هرگونه نشتی یا بیرون رفت سیالات پر ریسک مانند گاز و بخارات پر فشار را کاملا از بین برده اند. اگر مراحل جوشکاری این قطعات بدرستی انجام شود می توان ایمن ترین و بادوام ترین نوع اتصالات را به این تجهیزات کاربردی نسبت داد.

همان طور که از نام اتصالات مانیسمان بنکن مشخص است این تجهیزات و اتصالات لوله فولادی از متریال فولادی بدون درز یا مانیسمان ساخته می شوند که در نوع خود سخت ترین عناصر فلزی نسبت به آلیاژ های مشابه می باشند. اکثرا آن ها را با عنوان seamless pipe fitting یا اتصالات لوله ای سیم لس می شناسند که به جهت کاربرد حساسی که در صنایعی مانند نفت و گاز و تأسیسات دارند از مرغوب ترین و بادوام ترین آلیاژهای فولادی تولید می شوند.

  • شرکت پتروکاسپین