شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

مشخصات فنی رابط سینی کابل

شرکت پتروکاسپین | جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۷:۵۹ ب.ظ

مشخصات فنی رابط سینی کابل

رابط سینی کابل قطعات فوق‌العاده کاربردی در مسیر نصب سینی ها هستند که به منظور امتداد و قرار دادن سینی های متوالی مورد استفاده قرار می گیرند. به بیان دیگر سینی ها عمدتا در شاخه های با طول محدود ساخته می شوند و برای آنکه بتوانید چندین سینی را در یک راستا به یکدیگر متصل کنید از رابط سینی کابل استفاده می کنید.

البته در برخی مواقع جهت نصب اتصالات سینی کابل نیز بکار گرفته می شوند. این قطعات از لحاظ جنس ساخت دقیقاً از همان متریال مورد استفاده در سینی ها هستند که همگی از ورق های فولادی گالوانیزه شده می باشند. رابط سینی کابل استیل به واسطه ی استحکام بسیار بالای خود تحت نیرون وزن سینی ها دچار انحنا و یا خم شدگی نمی شوند.

به همین دلیل می توانند در یک بازه ی زمانی طولانی مدت پایداری تجهیزات پشتیبانی و حمایتی کابل را تضمین کنند. ضخامت رابط های سینی کابل حداقل برابر 0.8 میلیمتر و حداکثر برابر 2 میلیمتر می باشد. معمولاً بر اساس ابعاد عرضی رابط ها ،ضخامت آن ها نیز قابل نوسان می باشد. با توجه به آن که اندازه سینی ها متناسب با حجم کابل موجود همواره متغیر است.

رابط سینی کابل نیز جهت ایجاد یک سازگاری و هماهنگی ساختاری با سینی ها دارای عرض 50 میلیمتر تا 1100 میلیمتر می باشند. همان طور که گفته شده این قطعات به صورت گالوانیزه شده عرضه می شوند اما در مواردی می توان پس از طراحی و شکل دهی فولاد آن ها را در کوره های حاوی رنگ پوشش دهی کرد که هم رنگ کوره ای و هم فرآیند گالوانیزه هر دو مقاومت فلز را در برابر زنگ زدگی و خوردگی ناشی از عوامل محیطی افزایش می دهد. البته اکثر مشتریان ترجیح می دهند نوع گالوانیزه گرم رابط سینی کابل را انتخاب کنند چرا که نسبتاً طول عمر بیشتری دارند. 

امتیازات ارزشمند رابط سینی کابل

رابط سینی کابل به دلیل طراحی پانچ شده ی خود غالباً به صورت پیچ و مهره در مسیر سینی کابل نصب می شود. این نوع اتصال چندین مزیت عمده دارد که مهمترین آن قابلیت جدا شدن مجدد آن هاست. شما می توانید در هر زمانی بنا به تغییرات اعمال شده در جهت هدایت کابل ها و به دنبال آن سینی ها در کمترین زمان با جدا کردن رابط سینی کابل عملیات تغییر در معماری سینی ها را انجام دهید.

درواقع این رابط ها و همچنین اتصالات هستند که شبکه های منسجم سینی کابل را شکل می دهند و اعمال هرگونه تغییر در مسیر نصب سینی ها منوط به تغییر انواع اتصالات آن می باشد. به بیان ساده تر شما زمانی می توانید مسیر و جهت سینی ها را عوض کنید که اتصالات و رابط های آن ها را در یک ناحیه و منطقه ی دیگر از سازه روی سینی ها جایگذاری کنید.

بدون استفاده از رابط سینی کابل به هیچ عنوان نمی توان مسیریابی صحیح سینی های کابل را اجرایی کرد. بنابراین اگر بتوانید قبل از پیاده سازی این قطعات روی سینی ها یک طرح پیش ساخته ای را از نحوه ی اتصال سینی ها در ذهن خود داشته باشید می توانید فرآیند نصب بسیار موفقیت آمیزی را تجربه کنید. 

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی