شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

سینی کابل گالوانیزه سرد+ مشخصات ساختاری

شرکت پتروکاسپین | پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶ ب.ظ

جهت مدیریت و حفظ مجموعه ای گسترده از کابل های برق در محیط های صنعتی معمولاً از سینی کابل گالوانیزه سرد استفاده می شود. این تجهیزات پشتیبانی و حمایت کننده کابل می توانند امنیت شبکه های کابل کشی را افزایش دهند.  با استفاده از سینی کابل به راحتی می توانید چندین کابل مختلف را در مسیرهای معلق در سازه هدایت و مسیریابی کنید.

سینی های کابل با توجه به اتصالاتی که دارند می‌توانند به صورت سقفی و دیواری مورد استفاده قرار گیرند. این نوع انتقال و هدایت کابل باعث می شود که از پراکندگی کابل ها جلوگیری شود و نظم بالایی در مجموعه‌های صنعتی برقرار شود. در این مقاله قصد داریم منحصراً مشخصات ساختاری این قطعات ارزشمند را از قبیل ابعاد و سایز و همچنین وزن آنها مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید با آشنایی کامل به خرید آنها بپردازید. 

ابعاد و سایز سینی کابل گالوانیزه سرد

برای معرفی سایز سینی کابل گالوانیزه سرد معمولاً چهار متغیر اساسی را ذکر می‌کنند. این متغیرها شامل طول، عرض، ارتفاع و ضخامت سینی ها می باشد. معمولاً طول سینی های کابل در ابعاد ۲ متری طراحی و ساخته می شود تا هم عملیات حمل و نقل آن ها آسان باشد و هم بتوان به صورت سهل و آسان آنها را بر روی سازه نصب کرد .

عرض سینی های کابل نیز در ابعاد ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ سانتی متر می باشد که هر چقدر حجم کابل های شما افزایش یابد لازم است که از عرض های بزرگتر استفاده کنید. ارتفاع سینی کابل گالوانیزه سرد در اندازه های ۴، ۵، ۶، ۸ سانتی متر می باشد.

متغیر آخر که مربوط به ضخامت سینی کابل است در اندازه های استاندارد  ۰/۷،  ۰/۸،   ۰/۹، ۱،  ۱/۲۵، ۱/۵ و ۲ میلیمتر می باشد. با افزایش ضخامت سینی کابل به همان نسبت به مقاومت سینی ها افزوده می شود. لذا می توانند وزن بالایی از کابل ها را تحمل کنند.

وزن سینی کابل گالوانیزه سرد

وزن سینی کابل گالوانیزه سرد در پایداری آن در سازه فوق العاده اهمیت دارد. هر چقدر که وزن سینی ها افزایش می یابد به همان نسبت احتمال جدا شدن از اتصالات و یا ریزش آنها افزایش می یابد. در نتیجه المان وزن در طراحی و ساخت سینی ها بسیار با اهمیت می باشد. سینی هایی که تولید می شوند همواره باید دارای وزن پایینی باشند لذا این موضوع در اولویت تولیدکنندگان قرار دارد.

وزن سینی ها با توجه به  تغییر عرض و ضخامت آنها متغیر خواهد بود. بنابراین در عرض های ذکر شده در بالا به ترتیب به ازای هر متر دارای وزن  ۱/۳، ۱/۸، ۲/۵، ۳/۳ ، ۴/۷ ،۶/۸ ، ۸/۳ ، ۱۳/۷ کیلوگرم می باشد. البته درپوش آن نیز دارای وزن جداگانه‌ای میباشد که در صورت قرار دادن درپوش، به وزن سینی ها اضافه خواهد شد.این مقادیر کاملا استاندارد و مطابق با پروتکل های بین المللی می باشد.  

خرید سینی کابل از شرکت پترو کاسپین

مشتریان گرامی می توانند جهت دریافت اطلاعات مرتبط با قیمت و همچنین آگاهی از مراحل خرید، با شرکت پتروکاسپین تماس حاصل فرمایند. 

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی