شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

لوله گالوانیزه دست دوم و انواع آن

شرکت پتروکاسپین | پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸ ب.ظ

لوله گالوانیزه دست دوم از جمله قطعات پرکاربرد در شبکه های لوله کشی می باشد که با توجه به دست دوم بودن این لوله ها معمولاً دارای یک قیمت بسیار مناسب نسبت به لوله های گالوانیزه درجه یک هستند. از لحاظ مقاومت ساختاری و ضد زنگ بودن می توان گفت هیچ گونه تفاوتی با لوله های گالوانیزه بدون استفاده یا دست اول ندارند.

لذا شما می‌توانید در پروژه‌های مختلف از این لوله ها استفاده و بهره برداری کنید. بسیاری از مدیران در پروژه های صنعتی با توجه به گسترده بودن احداث شبکه های لوله کشی به جهت مدیریت بودجه مجموعه سعی می‌کنند از لوله گالوانیزه دست دوم استفاده کنند.

شاید استفاده تکی یا محدود از این لوله ها تاثیر چندانی از لحاظ هزینه کلی نداشته باشد اما زمانی که یک شبکه بسیار وسیعی را می خواهید احداث کنید در پایان کار یک صرفه جویی اساسی در هزینه های مصرفی شما اعمال خواهد شد. از نظر طبقه بندی، این لوله ها تنوع بسیار بالایی دارند که در ادامه به معرفی دو مورد از رایج ترین آنها می پردازیم.

لوله گالوانیزه دست دوم برق

شما میتوانید با استفاده از این لوله ها به پشتیبانی و حمایت از کابل های برق بپردازید. تمامی اتصالات لوله برق که از قبل تهیه کردید همگی سازگاری و هماهنگی لازم را با این نوع از لوله های برق دارند. بنابراین از لحاظ ابعاد و ساختار کاملا مشابه دیگر لوله ها هستند. وزن پایین لوله گالوانیزه دست دوم برق باعث می شود تا شما به راحتی بتوانید آنها را به صورت معلق در سقف یا دیوار نصب کنید.  

با توجه به آنکه این لوله ها دارای پوشش گالوانیزه هستند به خوبی می توانند در برابر فرایندهای اکسیداسیون که منجر به تغییر رنگ و شکنندگی لوله می شود مقاومت کنند. آنچه که باید در فرآیند نصب این لوله ها مورد توجه قرار دهیم استفاده از اتصالات صحیح سازه ای است تا بتوانند در طولانی مدت پایداری خود را حفظ کنند.

لوله گالوانیزه دست دوم گلخانه‌ای

لوله گلخانه گالوانیزه جهت رونق پرورش گیاهان و احداث گلخانه های متعدد همواره مورد استقبال در خرید قرار گرفته‌اند. با استفاده از این لوله ها شما می توانید یک سازه گلخانه بسیار مستحکم و با دوامی را ایجاد کنید. با توجه به آنکه سازه های گلخانه ای در معرض عوامل نامساعد محیطی مانند تغییرات آب و هوایی و رطوبت قرار دارند لازم است که از مقاومت ساختاری بالایی برخوردار باشند. دارای سایزهای بسیار متنوعی هستند و می توانید از آنها به عنوان ستون نیز در سازه های گلخانه ای استفاده کنید.

علاوه بر آن جهت ایجاد معماری های متعدد در احداث گلخانه، این امکان برای شما فراهم شده است تا از لوله گالوانیزه خم یا دارای انحنا نیز برای شکل دهی بخش سقف گلخانه استفاده کنید تا از این طریق بتوانید یک معماری جدیدی را در گلخانه خود فراهم کنید.

خرید لوله گالوانیزه دست دوم از شرکت پترو کاسپین

مشتریان گرامی می توانند این لوله ها را با قیمتی بسیار مناسب از شرکت پترو کاسپین خریداری کنند.  لذا به منظور دریافت اطلاعات مرتبط با قیمت و همچنین جزئیات فنی محصول می توانید با شرکت پترو کاسپین تماس حاصل فرمایید.  

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی