شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

چپقی گالوانیزه چیست و چه کاربردی در صنایع مختلف دارد؟

شرکت پتروکاسپین | سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۸ ب.ظ

چپقی گالوانیزه چیست و چه کاربردی در صنایع مختلف دارد؟

چپقی گالوانیزه یا همان زانوی فلزی، از مهمترین و پرکاربردترین لوازم در صنعت تاسیسات است. طراحی چپقی به صورت نر و ماده است تا به راحتی بتوان در فعالیت های مختلف از آنها استفاده کرد.

این نوع وسیله تنوع زیادی را شامل می شود، معمولا در اتصالات تحت فشار و لوله کشی گالوانیزه از چپقی استفاده می شود.

از نظر سایز چپقی گالوانیزه را می توان به مدل های مختلف دسته بندی کرد، در صنایع مختلف و بسته به نوع کاری که قرار است انجام دهید از چپقی های مختلف استفاده می شود. تولیدی های زیادی در کشور ما و نیز در سراسر جهان این محصول بسیار کاربردی را تولید می کنند و شما با مراجعه حضوری و یا آنلاین می توانید با ارزان ترین تعرفه چپقی مورد نظر خود را خریداری کنید.

کاربرد چپقی گالوانیزه را می توان اینگونه بیان کرد؟

  • مناسب برای صنایع برق
  • مناسب برای صنایع نفت و گاز
  • مناسب برای صنایع آبرسانی
  • مناسب برای صنایع کشاورزی
  • مناسب برای سیستم های فاضلاب صنعتی
  • مناسب برای سیستم های فاضلاب شهری
  • و…

چپقی گالوانیزه را می توانید در مدل های ۴۵ درجه، ۹۰ درجه، ۱۸۰ درجه یا به صورت سفارشی از مراکز معتبر خریداری کنید.
در مقایسه با زانوی فولادی معمولی، چپقی گالوانیزه فرسایش، سوراخ یا خوردگی نخواهد داشت. فولاد گالوانیزه هنوز یکی از قوی ترین فلزات مورد استفاده در صنایع است. این نوع زانو به دلیل مقاومت خوب در برابر خوردگی، یکپارچگی را حفظ می کند و عمر طولانی دارد.

چند مزیت مهم و کاربردی چپقی گالوانیزه

چپقی گالوانیزه مقاومت خوبی در برابر درجه حرارت بالا دارد. برخی از زانوهای قدیمی بعد از مدتی شروع به رسوب مواد مضر در دمای ۴۰ درجه سانتی گراد می کنند و بو تولید می کنند، اما در چپقی های گالوانیزه این مشکلات به طور کامل حل شده است.

برخی از چپقی ها در دمای زیاد و با سرعت بالا خورده می شوند و رسوب ایجاد می کنند، به همین دلیل عمر مفید آنها نیز کوتاه می شود؛ اما چپقی های گالوانیزه می تواند برای مدت طولانی با خیال راحت در دمای ۲۷۰ - تا ۴۰۰+ درجه سانتی گراد مقاومت کنند و کیفیت خود را برای سال های طولانی حفظ کنند.

چپقی گالوانیزه می تواند برای هر نوع صنعتی که نیاز به اتصالات قوی دارد مناسب و مقرون به صرفه باشد، آنها متناسب با نیاز صنایع تولید می شوند و بخش های مختلفی از صنعت را نیز پوشش می دهند. شما به راحتی به تنوع زیادی از چپقی ها در بازار دسترسی دارید و حتی می توانید از فضای اینترنت برای خرید چپقی استفاده کنید.

 چپقی های گالوانیزه این توانایی را دارند تا بتوانند بیش از ۵۰ سال در بسیاری از مناطق و بیش از ۲۵ سال در محیط های ساحلی در معرض بدترین شرایط عمر کنند هزینه های نگهداری آنها نیز بسیار کمتر از آن چیزی است که فکر می کنید.

روند بازرسی چپقی گالوانیزه نیز در مقایسه با زانوهای سنتی ساده و واضح است. شما می توانید آنها را به صورت بصری بررسی کنید و ضخامت آنها را با استفاده از روش های غیر مخرب و ساده آزمایش کنید.

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی