شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

دلیل استفاده از جعبه پریز گالوانیزه به جای جعبه پریز پلاستیکی چیست؟

شرکت پتروکاسپین | سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۹:۵۵ ب.ظ

دلیل استفاده از جعبه پریز گالوانیزه به جای جعبه پریز پلاستیکی چیست؟

جعبه پریز گالوانیزه که گاهی اوقات جعبه اتصال نامیده می شود، دارای مزایای زیادی از جمله هزینه کم، راحتی و سهولت نصب است. وقتی جعبه پریز پلاستیکی دیگر معنی ندارد، این نوع جعبه پریز جایگزین مناسبی است. هر دو جعبه پلاستیکی و گالوانیزه دارای طیف وسیعی از انواع و اندازه ها برای کاربردهای داخلی و خارجی هستند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

جعبه های پریز پلاستیکی غیر رسانا هستند، به این معنی که در صورت لمس سیم برق، جریان الکتریسیته را هدایت نمی کنند. داشتن جعبه غیر رسانا در بیشتر موارد خوب است، اما در برخی از سیستم های الکتریکی می تواند مشکل ایجاد کند. نکته خوب در مورد جعبه های غیر رسانا مانند جعبه پریز گالوانیزه این است که تمامی مشکلاتی که در جعبه پریز پلاستیکی وجود داشت در این نوع جعبه ها برطرف شده است.

جعبه پریز گالوانیزه مدت ها قبل از عرضه جعبه های پلاستیکی (PVC) توسط مردم استفاده می شد. جعبه های گالوانیزه بسیار محکم، مقاوم در برابر آتش هستند و قابلیت ذوب شدن ندارند. آنها بیشترین سطح امنیت را برای همه کاربردهای سیم کشی برق ارائه می دهند.

جعبه های پلاستیکی می توانند به راحتی روی کار پیچ بخورند و تغییر شکل دهند. حتی چسباندن جعبه های پلاستیکی مشکل است و به طرز عجیبی برخی مواقع آنها از شکل خود خارج می شوند؛ اما جعبه های الکتریکی گالوانیزه چنین مشکلی را ندارند، خم یا خرد کردن این جعبه ها عملاً غیرممکن است.

کار با جعبه پریز گالوانیزه برای کارهایی که خودتان انجام می دهید کمی سخت تر است. جعبه های گالوانیزه دارای ناک اوت عقب و جانبی هستند که به گیره های اضافی نیاز دارند. علاوه بر این، لبه های تیز جعبه های گالوانیزه می تواند به دست شما آسیب برساند. به همین دلیل، توصیه می شود هنگام کار با جعبه های گالوانیزه دستکش بپوشید.

انواع مختلف جعبه پریز گالوانیزه در بازار

انواع مختلفی از جعبه پریز گالوانیزه در بازار وجود دارد، اما دو مورد بیشتر از همه به چشم می خورد، جعبه های سه راهی و چهارراهی. در حالی که این دو مورد بیشتر سناریوها را پوشش می دهد، تعدادی دیگر نیز وجود دارد و شما می توانید متناسب با کار خود برای تهیه آنها اقدام کنید.

قیمت جعبه گالوانیزه به نوع آن و کیفیت آن بستگی دارد، با این که این نوع جعبه پریزها کمی از جعبه پریزها پلاستیکی گران تر است، اما در عوض جعبه گالوانیزه کیفیت بالایی دارد و طول عمر آن نسبت به جعبه پریز پلاستیک بسیار زیاد است. علاوه بر این به راحتی می توانید این نوع جعبه پریز را در کف زمین قرار دهید.

برای این که بتوانید بهترین و ارزان ترین نوع جعبه پریز را برای خود خریداری کنید، می توانید با ما تماس بگیرید یا از مجموعه ما دیدن کنید، ما همواره تلاش کرده ایم تا با کیفیت ترین و ارزان ترین محصولات را در زمینه برق به مشتریان خود ارائه دهیم. شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و با تخفیفات ویژه جعبه پریز گالوانیزه را از مجموعه ما سفارش دهید.

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی