شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

فواید و مزایای استفاده از اتصالات مانیسمان بنکن

شرکت پتروکاسپین | يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۶ ق.ظ

فواید و مزایای استفاده از اتصالات مانیسمان بنکن

اتصالات مانیسمان بنکن عضو جدایی ناپذیر سیستم های لوله کشی می باشند که در یک حجم گسترده در بسیاری از شرکت ها و مراکز صنعتی در حال استفاده می باشند. تنوع ساختاری این قطعات به قدری بالا است که عملا هر نوع شبکه ای با هر معماری ویژه ای را می توان با بکارگیری صحیح آن ها ایجاد کرد.

با توجه به نحوه ی نصب اتصالات مانیسمان بنکن که غالباً طی فرآیند جوشکاری صورت می گیرند، احتمال بروز هرگونه نشتی یا بیرون رفت سیالات پر ریسک مانند گاز و بخارات پر فشار را کاملا از بین برده اند. اگر مراحل جوشکاری این قطعات بدرستی انجام شود می توان ایمن ترین و بادوام ترین نوع اتصالات را به این تجهیزات کاربردی نسبت داد.

همان طور که از نام اتصالات مانیسمان بنکن مشخص است این تجهیزات و اتصالات لوله فولادی از متریال فولادی بدون درز یا مانیسمان ساخته می شوند که در نوع خود سخت ترین عناصر فلزی نسبت به آلیاژ های مشابه می باشند. اکثرا آن ها را با عنوان seamless pipe fitting یا اتصالات لوله ای سیم لس می شناسند که به جهت کاربرد حساسی که در صنایعی مانند نفت و گاز و تأسیسات دارند از مرغوب ترین و بادوام ترین آلیاژهای فولادی تولید می شوند.

علیرغم مزایای بسیاری که این قطعات دارند از یکسری محدودیت های جزئی نیز برخوردارند و آن عدم جداسازی آن ها از لوله ها می باشد. بر خلاف اتصالات فولادی رزوه ای که قابلیت جداشدن از سیستم را دارند، اما در مورد اتصالات بدون رزوه که از طریق جوشکاری به لوله ها متصل می شوند دیگر امکان جداسازی و استفاده ی مجدد آن ها وجود ندارد بنابراین لازم است از موقعیت قرارگیری صحیح آن ها قبل از اعمال جوش مطمئن شوید.

اما موضوع مهمی که در مورد این نوع اتصال وجود دارد این است که ایمنی پروژه ی لوله کشی شما را تضمین می کنند. حال آنکه در اتصالات رزوه ای در صورت عدم مهر و موم کافی ممکن است در موارد بسیار نادر نشتی های جزئی سیال اتفاق بیافتد که کاملا اجتناب ناپذیر است. 

خرید انواع اتصالات لوله فولادی

یکی از پر طرفدارترین شرکت هایی که در زمینه ی تولید انواع تجهیزات پایپینگ در حال فعالیت است برند بنکن می باشد. این مجموعه در سراسر دنیا به عنوان یک مجموعه ی شناخته شده بالاترین سطح فروش را نسبت به رقبای خود دارد که دلیل آن کیفیت و مرغوبیت محصولات آن می باشد. بنابراین اگر قصد خرید اتصالات مانیسمان بنکن را دارید این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که انتخاب بسیار عاقلانه و صحیحی را انجام داده اید.

شرکت پتروکاسپین مفتخر است که علاوه بر تولید مجموعه‌ای از قطعات صنعتی دیگر مسئولیت توزیع این قطعات اتصال دهنده ی ارزشمند را بر عهده دارد. از طرفی قیمت اتصالات مانیسمان بنکن تحت تأثیر المان های متعدی نظیر سایز، و از همه مهمتر برند محصول می باشد.

طبیعتاً محصولات استاندارد مرغوب از لحاظ قیمتی قدری با دیگر قطعات مشابه متفاوت هستند اما با توجه به رقابتی بودن فروش اتصالات مانیسمان بنکن در مراکز مختلف اکثر شرکت های توزیع کننده هزینه های متعادلی را برای تهیه ی آن ها در نظر می گیرند. 

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی