شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

معرفی انواع اتصالات سینی کابل

شرکت پتروکاسپین | سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۰۲ ب.ظ

معرفی انواع اتصالات سینی کابل

تجهیزات و انواع مختلفی از اتصالات سینی کابل وجود دارند که هرکدام برای یک شرایط محیطی و کاری ساخته شده اند. انتقال کابل های برق با کابل های مخابراتی تفاوت های خاصی دارد و همچنین سایز و اندازه کابل های ارسالی نیز می تواند بر نوع سینی ها و همچنین ظرفیت آن تاثیرگذار باشد.

با رشد فناوری های حوزه کابل کشی و استفاده از تجهیزات جدید برای محافظت از کابل ها، انواع مختلفی از تجهیزات با عنوان اتصالات سینی کابل معرفی شدند که به برق کشان این اجازه را می دهند تا مسیر هدایتی یک کابل در محیط خارجی را در کنار امنیت، بتوانند به صورت صحیح هدایت کنند. این محصولات که تمام فلزی و ضد زنگ هستند برای محافظت از کابل ها در مقابل ضربه، خراش یا پاره شده محافظت می کند و مانع از ایجاد نویز بیش از حد در آن می شوند. همچنین به دلیل عایق این محصولات در برابر گرما، در صورت ایجاد آتش سوزی نیز می توانند از تجهیزات و سیم کشی شما محافظت کنند.

معرفی انواع سینی کابل و اتصالات سینی کابل

در کنار اتصالات سینی کابل، انواع مختلفی از سینی های کابل نیز وجود دارد که هرکدام را می توان بسته به شرایط استفاده کرد. این محصولات بیشتر از فلز ضد زنگ یا کربن ساخته شده اند و در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم اند.

سینی کابل نردبانی

این نوع سینی کابل که به آنها لدر کابل نیز گفته می شود، به دلیل داشتن طراحی ساده و همچنین سیستم جریان هوای ساده می توانند سبب حرکت مناسب هوا در طول تمام کابل شده و میزان گرمای تولیدی آن را از سینی خارج کنند. در این نوع سینی ها امکان تغییر دادن و ایجاد مسیر مناسب در کابل ها از بالا و پایین سینی وجود دارد و برای انتقال تعداد زیادی کابل در یک محیط می توان از این نوع سینی کابل استفاده کرد.

 

سینی کابل ترانکینگ

اگر به دنبال مدیریت کابل ها با کمترین گرمای تولیدی هستید باید از این نوع سینی ها استفاده کنید. این محصولات بیشتر در حوزه برق و مخابرات کاربرد دارد و انواع مختلفی از اتصالات سینی کابل در این نوع سینی ها وجود دارد که می توانند روی کابل را نیز بپوشانند یا باعث تغییر مسیر بهتر کابل شوند. بیشتر کاربرد این محصول در محیط های خشک می باشد و اگر از این محصولات در محیط های مرطوب استفاده می کنید، به دلیل بسته بودن بخش داخلی احتمال انباشته شدن رطوبت و صدمه رسیدن به کابل ها وجود دارد.

سینی کابل با تهویه پانچ شده

از این نوع سینی ها بیشتر برای محافظت از کابل های ریز استفاده می شود. این نوع مدل از سینی ها شباهت زیادی به سری ترانکینگ دارند و تنها ویژگی آنها بسته نبودن داخل آن می باشد که مانع از ایجاد شدن بیش از حد رطوبت در داخل سینی خواهد شد.

سینی کابل کانالی

این نوع سینی ها بیشتر برای کارهای صنعتی و ساختمان های بزرگ کاربرد دارند و می توانند تعداد زیادی سیم را به صورت یکجا منتقل کنند. استفاده از این نوع سینی ها نیاز به اتصالات سینی کابل خاصی دارد که همانند یک درپوش می توانند بخش های مختلف این سینی را پوشش دهند.

سینی کابل توری

این محصولات برای محافظت از کابل های فیبر نوری کاربرد دارد و می توان از آن در پروژه های زمینی نیز استفاده کرد. کاربرد این نوع سینی ها متداول است و هزینه نسبتا پایینی نیز به نسبت مدل های دیگر موجود در بازار دارد.

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی