شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

معرفی انواع و کاربردهای اصلی لوله خرطومی برق

شرکت پتروکاسپین | سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۵۵ ب.ظ

معرفی انواع و کاربردهای اصلی لوله خرطومی برق

لوله خرطومی برق یک ابزار جهت محافظت از کابل ها می باشد و در هنگام برق کشی به عنوان یک روکش محافظ از کابل ها در برابر ضربه و فشار محافظت می کند. این محصول تنوع بسیاری دارد و کاربردهای گوناگون آن باعث شده است تا بتوان از آن برای محافظت از جان ساکنان یک ساختمان استفاده کرد.

برق کشی در ساختمان نیاز به رعایت اصول و استفاده از تجهیزات استانداردی که به صورت مستقیم بر کیفیت و طول عمر سیم کشی تاثیر گذار خواهد بود، همچنین رعایت اصول ایمنی و استفاده از ابزارهای مناسب مانند انواع لوله خرطومی برق به شما این امکان را می دهد تا از جان افرادی که در یک محیط ساختمانی در حال کار یا زندگی هستند نیز محافظت کنید. لوله خرطومی برق یکی از محصولات کاربردی و بسیار متداول در حوزه برق می باشد که به عنوان یک لایه پوششی عمل می کند و از تماس مستقیم یا ایجاد آتش سوزی در لوله ها جلوگیری می کند.

اهمیت استفاده از لوله خرطومی برق

لوله خرطومی برق یک محصول کاربردی و بسیار باکیفیت است که استفاده از آن می تواند سبب افزایش امنیت جان افراد شود. در بیشتر کارهای ساختمانی و ساخت و سازهایی که باید سیستم برقی به صورت زیرکار تولید شوند، استفاده از این محصول می تواند سیم ها را در برابر خوردگی یا پاره شدن به خوبی محافظت کند. جنس بدنه لوله خرطومی برق از PVC می باشد و به برای جا به جایی و استفاده راحت تر حالت فنری دارند. این محصول در طرح ها و رنگ های مختلف طراحی شده است و بسته به میزان سایز و سیم کشی می توانید از انواع آن استفاده کنید.
در کنار لوله های خرطومی ساده، مدل های نسوز و حتی سری های فنری و مدل هایی نیز برای کشاورزی طراحی شده است که کاربرد مخصوص به خود رادارند.

 

معرفی انواع لوله خرطومی برق

شرکت های بسیاری که در حوزه پلاستیک و تولیدات PVC در حال فعالیت هستند، در حال تولید انواع مختلفی از لوله خرطومی برق در بازار هستند و در ادامه برخی از مدل های رایج آن را بررسی خواهیم کرد.

لوله خرطومی برق معمولی

این نوع لوله خرطومی، همان مدل متداول استفاده شده در خانه ها یا مراکز اداری و ساختمانی می باشد. استفاده از آنها بسیار ساده است و به نسبت طراحی ساده ای که دارند، بسیار مقرون به صرفه طراحی شده اند، برای برق کشی به صورت توکار یا روکار در ابعاد کوچک از این نوع محصول استفاده می شود.

لوله های خرطومی نسوز

یک مدل PVC نیز در بازار وجود دارد که به واسطه آن می توان انواع لوله خرطومی برق نسوز را تولید کرد. در محیط های گرم و شرایطی که جریان عبوری برق بسیار زیاد است، احتمال ایجاد آتش سوزی یا سوختگی بسیار زیاد است، به همین دلیل استفاده از این نوع لایه محافظ که به عنوان یک عایق در برابر گرما است، می توانید به آسانی محصولات خود را در برابر آتش سوزی محافظت کنید. کاربرد این محصول بیشتر در محیط هایی بزرگ مانند بخش های صنعتی و حتی بخش های تجاری کاربرد و دارد و از آن برای محافظت از اتصالات برقی، سیستم های اطفاء حریق استفاده می شود.

لوله های خرطومی فنری

اگر کابل کشی برای شما سخت باشد و در محیطی که کار میکنید، احتمال بروز ضربه و فشار در کابل وجود داشته باشد، برای جلوگیری از قطع شدن برق، می توانید از انواع لوله های خرطومی فنری استفاده کنید. در کنار جنس بدنه بسیار مقاوم، یک لایه فلز نیز در اطراف این محصول به دلیل بهبود قابلیت ارتجاعی آن در نظر گرفته شده است که می توان از آن در حالت های مختلف استفاده کرد.
 

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی