شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

راد گالوانیزه چیست و چه کاربردی دارد؟

شرکت پتروکاسپین | سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۲۱ ب.ظ

راد گالوانیزه چیست و چه کاربردی دارد؟

راد گالوانیزه یک محصول کاربردی و به عنوان پیچ های بلند قابل برش شناخته می شوند. این محصولات کاربرد فراوانی دارد و در حوزه های مختلف کاربرد دارد. در بیشتر تاسیسات ساختمانی و استفاده از انواع سینی کابل این محصولات می توانند مانع از افتادن بخش های یک پروژه شوند.

در هنگام استفاده و نصب تجهیزات مختلف در داخل یک محیط ساختمانی یا ایجاد نظم دهی در کابل ها یا لوله های آب به واسطه انواع ساپورت های تاسیساتی، امکان متغیر بودن طول پیچ ها برای نصب این تجهیزات وجود دارد، به همین دلیل باید از اجزایی برای مدیریت بهتر این روش و نصب ساده تر انواع این تجهیزات در یک ساختمان استفاده کرد که سبب کاهش مشکلات کاری شما خواهد بود. راد گالوانیزه یک محصول کاربردی در این حوزه است که به عنوان یک میله بسیار بلند و به عنوان یک پیج با قابلیت برش شناخته می شود که کاربردهای گوناگونی در اتصال اجزای مختلف یک کار دارد.

راد گالوانیزه چیست؟

در هنگام نصب انواع تجهیزات و ابزارهای مهم، شما نیاز به استفاده از پیچ و مهره برای نصب و استحکام بهتر کار خود دارید، به همین دلیل می توانید از پیچ متری و قابل برشی به نام راد گالوانیزه در پروژه های خود استفاده کنید. این محصولات که همانند پیچ هایی به صورت عاج دار طراحی شده اند کیفیت بالایی دارند و برای نصب انواع تاسیسات ساختمانی و صنعتی کاربرد دارند. مدل های یک متری و دومتری این محصول در بازار وجود دارد که هرکدام به حالت های دنده درشت و دنده کوتاه تقسیم بندی می شود.

 

کاربرد انواع راد

این محصولات بیشتر از مفتول گالوانیزه گرم ساخته می شوند که مقاومت بسیار دارند و می توانند به آسانی انواع تجهیزات سی چنل یا سینی کابل را نگه دارند. تنوع کاربردی این محصولات بر اساس نیاز شما کاملا متفاوت است و در ابعاد 8 تا 18 در بازار وجود دارند که هرکدام برای ابعاد و پروژه های خاصی طراحی شده است.

مقاومت این محصولات در برابر فشار و زنگ زدگی بسیار بالا است و به همین دلیل می توان از آن ها در محیط هایی با آب و هوای مختلف نیز استفاده کرد. ساخت این محصولات در دو حالت مختلف انجام می شود که روش پیشرفته آن اکنون در بسیاری از کارخانه های تولید تجهیزات صنعتی کاربرد دارد.

انواع مختلف راد و روش ساخت آن

رادها یا همان گرید راد گالوانیزه با آلیاژهای مختلفی ساخته می شود و بیشتر رادهای FTR از نوع گرید 4.6 هستند و حتی در برخی از موارد راد های مختلفی از جنس استنلس استیل نیز تولید می شود که کاربردهای مخصوص به خود را دارد. در طراحی و ساخت این محصولات یک مرحله برای ایجاد مقاومت بالا در برابر آب وجود دارد که با استفاده از روش الکترو گالوانیزه انجام می شود و در این حالت سطح رویی راد گالوانیزه می تواند در برابر آب با ایجاد شدن یک لایه مقاوم و ضدآب به خوبی در برابر رطوبت مقاومت کند.

این ویژگی باعث شده است که در هنگام تولید این محصولات با استفاده از روش حدیده کاری و براده برداری بسیار مقاوم شوند و کیفیت آنها در طول کار و مدت طولانی حفظ شود.

تنوع و گستردگی محصولات این حوزه بسیار زیاد است و براساس نیاز شما انواع مختلفی از راد گالوانیزه تولید شده است که هر کدام بسته به ابعاد و نوع مواد اولیه کارکردهای مختلفی نیز دارد.

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی