شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

انواع متداول ساپورت تاسیساتی و کاربرد آنها

شرکت پتروکاسپین | سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۱۱ ب.ظ

انواع متداول ساپورت تاسیساتی و کاربرد آنها

ساپورت تاسیساتی یکی از تجهیزات مهم امروزی در ساخت و سازهای ساختمانی و مدیریت سیم کشی و لوله کشی می باشد. با این تجهیزات می توان به آسانی تمام اتصالات را به صورت هوایی برای دسترسی و تعمیر بهتر و همچنین کاهش هزینه های پیاده سازی پروژه های ساختمانی استفاده کرد.

در بسیاری از بخش ها و همچنین محیط های کاری، نمی توان به خوبی اجزای یک سیستم برقی را بر روی یک سطح صاف نصب کرد. در برخی موارد، جا به جایی و حمل و نقل ساده اجزا اهمیت زیادی دارد یا احتمال دارد نیاز به تغییر در حالت قرارگیری اجزای یک سیستم وجود داشته باشد، به همین دلیل در محیط های صنعتی یا تاسیسات برقی از تجهیزاتی با نام ساپورت تاسیساتی استفاده می کنند. این تاسیسات را می توان به آسانی نصب و در هر محیطی براساس نیاز خود پیاده سازی کنید و سپس تجهیزات خود را با استفاده از روش های مختلف بر روی یک سطح مناسب نصب کنید.

اهمیت استفاده از ساپورت تاسیساتی

یکی از ویژگی های مهم ساپورت تاسیساتی، طراحی و نصب ساده آن می باشد. در هر محیطی شما می توانید از این تجهیزات برای اتصال انواع مختلفی از ابزارهای برقی خود استفاده کنید. نصب و راه اندازی این تاسیسات به واسطه کنترل راحت آنها، کار بسیار ساده ای است. همچنین ساپورت تاسیساتی کیفیت و بدنه بسیار مقاومی دارد و می تواند به خوبی از اجزای نصب شده بر روی آن محافظت کند. قابلیت نصب هرگونه تجهیزات نیز باعث شده انعطاف پذیری آن در طراحی حالت های مورد نظر شما بسیار ساده باشد و می توانید به آسانی المان های جدیدی را برای گسترش تاسیسات خود بر روی این نوع تجهیزات آماده نصب کنید.

می توان گفت به دلیل کارکرد مناسب و کیفیت بسیار بالا، یکی از ویژگی های مثبت این نوع ابزارها، کاهش هزینه های انجام پروژه می باشد و در کنار این موضوع می تواند کیفیت کار را نیز تا حدود زیادی تضمین کند.

 

انواع ساپورت تاسیساتی

تنوع و گستردگی تولید این محصولات به گونه ای است که اکنون می توان از آن در مشاغل و صنایع مختلف استفاده کرد. این تجهیزات حال به عنوان پایه اصلی هر نوع تاسیساتی تبدیل شده اند و به آسانی می توانند سبب مدیریت بهتر محیط یک بخش شوند.

ساپورت تاسیسات لوله

یکی از استفاده های متداول از این ابزار در مدیریت کردن لوله های انتقال آب می باشد. این لوله را می توان از طریق سقف منتقل کرد و برای کنترل بهتر آنها می توان از انواع تاسیسات لوله استفاده کرد. با این کار شما می توانید هر تعداد لوله ای که دارید و با توجه به گستردگی انشعاب های لوله آنها را بر روی سقف نصب کنید و دسترسی بهتری نیز به آنها برای تعمیر داشته باشید. وجود انواع انکرها نیز سبب می شود تا شما به آسانی بتوانید لوله های خود را در یک محیط نصب و راه اندازی کنید و دیگر نیاز به انجام لوله کشی به روش های سنتی و زمان بر را نخواهید داشت.

بست اسپرینکلر

اکنون تجهیزات ساپورت یک تاسیسات گستردگی فراوانی پیدا کرده اند و یکی از کاربرد آنها در سیستم های اطفاء حریق می باشد. این تجهیزات به شما این امکان را می دهند تا با نصب شدن در انتهای هر لوله، در صورت افزایش دما و عبور آن از یک حد خاص وارد عمل شده و سر لوله ها را باز کند. این ابزار بسیار کاربردی است و به عنوان یکی از ساپورت های تاسیساتی مهم در سیستم های اطفاء حریق است.

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی