شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

سینی کابل | انواع مدل های سینی کابل

شرکت پتروکاسپین | سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۶:۰۴ ب.ظ

سینی کابل | انواع مدل های سینی کابل

محل کار، مکان های صنعتی و ساختمانی می توانند به اندازه کافی نامرتب و پر از مجموعه ای از سیم ها و کابل ها باشند که فضا را ناخوشایند و نامرتب می کند. سینی کابل یک راه حل هوشمندانه و ایمن است تا بتوانید نظم و ترتیبی به محیط بدهید و از شر نا به سامانی ها خلاص شوید. طی سال های گذشته پیمانکاران برق و مکانیک سعی کرده ادن بهترین سینی های کابل را ارائه دهند تا هر صنعتی بتواند در محیط کار خود فضایی مرتب و سازماندهی شده برای کارمندان یا اهالی آن فضا ایجاد کنند. در ادامه این مقاله شما را با انواع سینی کابل در جنس های مختلف آشنا می کنیم.


با مدل های متنوع سینی کابل آشنا شوید

امروزه سینی کابل برق با ارائه راه حل های سریع، اقتصادی و انعطاف پذیر به بخشی ضروری در ساخت و سازهای صنعتی و تجاری تبدیل شده اند. سینی های کابل در جهت پشتیبانی انواع سیم کشی ها نظیر خطوط برق فشار قوی، کابل های توزیع برق، سیم کشی کنترل حساس، سیم کشی از راه دور، کابل های نوری کاربرد دارند. اکثر سیستم های سینی کابل از فلز مقاوم در برابر خوردگی (فولاد کم کربن، فولاد ضد زنگ یا آلیاژ آلومینیوم) یا از فلز با پوشش مقاوم در برابر خوردگی (روی یا اپوکسی) ساخته می شوند. این را به یاد داشته باشید که انتخاب جنس سینی کابل برای هر نصب به محیط (ملاحظات خوردگی و الکتریکی) و هزینه بستگی دارد.

 

1.سینی کابل آلومینیوم

سینی کابل از جنس های مختلفی ساخته می شوند که جنس آلومینیوم یکی از محبوبترین و پرفروش ترین آنهاست. سینی های کابل از جنس آلومینیوم اکسترود شده، اغلب به دلیل مقاومت به وزن بالا و مقاومت در برابر برخی از محیط های خورنده و سهولت نصب محبوب است. همچنین از مزایای سبک بودن آن باید بگوییم که همین امر موجب شده به راحتی قابل نصب و حمل باشد. علاوه بر این به خاطر عمر طولانی که دارند، نیازی به تعمیر ندارند و به راحتی می توان از آنها نگهداری کرد.


2.سینی کابل استیل

سینی کابل استیل با استفاده از یک فرایند مداوم رول شکل، از فولاد ساخته می شوند. شکل گیری و اکستروژن باعث افزایش مقاومت مکانیکی می شود و طول عمر آن را افزایش می دهد. از مزایای اصلی سینی های کابل استیل مقاومت بالا و کم هزینه بودن آنها است. از معایب آن می توان به وزن زیاد، رسانایی الکتریکی کم و مقاومت در برابر خوردگی نسبتاً ضعیف اشاره کرد.

 

3.سینی کابل فولاد ضد زنگ

فولاد ضد زنگ یا استیل ضد زنگ در دمای بالا قدرت عملکرد عالی و قدرت خزش بالا را ارائه می دهد. سینی کابل استیل ضد زنگ از AISI Type 316 به صورت رول تشکیل می شود. شایان ذکر است که فولاد ضد زنگ در دمای بالا در برابر مواد رنگرزی، مواد شیمیایی آلی و مواد معدنی غیر آلی مقاوم خواهد بود. علاوه بر تمامی این محاسن، سطوح بالای کروم و نیکل و کاهش سطح کربن باعث افزایش مقاومت در برابر خوردگی و تسهیل جوشکاری می شود.
 

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی