شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

بست لوله

شرکت پتروکاسپین | پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۲:۰۶ ب.ظ

بست لوله

گاهی اوقات لوله کشی به خوبی با محیط اطراف آن متناسب نیست. گاهی لازم است از دیوار یا سقف فاصله گرفته شود. شاید شما نیاز داشته باشید که از روی دیوار یا کف زمین بلند شود. از این گذشته ، قرار گرفتن در معرض میکروب ها ، آب یا نوع فلز نامناسب می تواند باعث از بین رفتن لوله شود.
اینجا مکانی است که بست لوله فولادی می تواند بسیار کاربرد داشته باشد. آنها امکان بلند کردن ، جداسازی و آویزان کردن لوله ها را به طور ایمن فراهم می کنند.

بست لوله فولادی چیست؟

بست های لوله فولادی تکیه گاه های فلزی هستند که در اطراف لوله فولادی بست می شوند. آنها معمولاً از دو قطعه فولاد خمیده تشکیل شده اند که می توانند در اطراف بخشی از محیط خارجی لوله ایجاد شوند. وقتی با پیچ و مهره در انتهای مخالف غل و زنجیرهای فلزی محکم می شوند ، کاملاً در اطراف لوله احاطه می شوند.

نحوه استفاده از بست لوله فولادی

بست های لوله فولادی می توانند نجات دهنده لوله و اتصالات باشند که نیاز به کار در اطراف اشیا یا سطوح ناسازگار دارند. به این دلیل است که بست های لوله می توانند بدون افزودن موانع فیزیکی ، لوله کشی را عایق بندی کنند. آنها همچنین از لوله پشتیبانی می کنند و مانع از تاب خوردن ، افتادگی ، لرزش و شکستن لوله ها می شوند.

یک روش محبوب برای استفاده از بست لوله فولادی ، جفت کردن آنها با میله های رزوه ای است. برای تعلیق لوله کشی درون بست فولادی می توانید از شکاف و میله استفاده کنید. با استفاده از این ترکیب ، بست های لوله فولادی به شما اجازه می دهند لوله ها را از سطح بالایی آویزان کنید.

 

هنوز هم لازم نیست بست های لوله فولادی آویزان شوند تا از لوله کشی اطراف آن محافظت کنند. بست لوله فولادی را می توان به کف لوله نیز جوش داد. این باعث تنظیم لوله کشی می شود. هنگامی که یک بست به کف لوله جوش داده شد ، می توانید پیچ و مهره ها را باز کنید ، نیمه خارجی بست را بلند کنید ، در لوله قرار دهید و پیچ را دوباره محکم کنید.

مقاله پیشنهادی : ترانکینگ گالوانیزه

مراقب فلزات باشید

استفاده از بست لوله فولادی می تواند روش خوبی برای جلوگیری از خوردگی باشد. این می تواند با جداسازی لوله ها ، فلزات غیر مشابه را از یکدیگر دور نگه دارد. با این حال ، همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که بست لوله فولادی شما از فلزی ساخته نشده است که باعث ایجاد خوردگی در خود لوله شود

یک راه ساده برای محافظت از لوله و بست لوله افزودن روکش صحیح است. قبل از نصب ، ببینید تولید کننده ، از فولاد ضد زنگ یا پوشش گالوانیزه گرم در بست لوله استفاده می کند.

فاصله بست و لوله را مشاهده کنید

در حین نصب ، اطمینان حاصل کنید که لوله خیلی شل یا خیلی محکم نباشد. فاصله توصیه شده بین لوله و بست اغلب به وزن لوله بستگی دارد. همچنین بخاطر بسپارید لوله کشی با گرم شدن یا خنک شدن می تواند گسترش و منقبض شود.

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی