شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

تفاوت نردبان کابل با سینی کابل چیست؟

شرکت پتروکاسپین | پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۵:۵۰ ب.ظ

تفاوت نردبان کابل با سینی کابل چیست؟

با وجود طیف وسیعی از راه حل های پشتیبانی کابل ها ، ممکن است دشوار باشد که بدانید کدام گزینه برای نگهداری کابل های شما مناسب است. وقتی صحبت از نردبان کابل و سینی کابل می شود ، چند تمایز اساسی وجود دارد که باید انتخاب شما را آسان تر کند. برای یافتن تناسب مناسب این راهنمای کوتاه را بخوانید.

به طور کلی ، نردبان کابل برای پشتیبانی از کابل کشی با حجم زیاد یا سنگین ترجیح داده می شود ، به خصوص اگر دهانه های بلند بین تکیه گاه ها وجود داشته باشد.

از سینی کابل علاوه بر ابزار دقیق و لوله ، برای پشتیبانی از کابل های سبک وزن نیز استفاده می شود.

نردبان کابل

نردبان کابل طراحی ساده متشکل از ریل های جانبی با پله های متصل شده و سوراخ دار هستند و مناسب کابلهای برق ، ابزار دقیق و کابلهای ارتباط از راه دور.

می تواند کابل های سنگین ، بسته های کابل و لوله ها را پشتیبانی کند.

نردبان کابل جریان هوای آزاد را فراهم می کند که برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد کابل ها ضروری است.

با استفاده از سینی کابل و نردبان کابل ، کابل ها به راحتی در دسترس هستند و بازرسی و تغییرات آینده را بدون هیچ گونه مشکلی می توان انجام داد.

می توان برای محافظت از کابل کشی در برابر اشعه ماورا بنفش ، برف / یخ و مایعات ، خرابکاری از کابل های برق پشتیبانی کرد. و ایجاد فضای اضافه را به حداقل می رساند. نردبان های کابل معمولا در طول های 3 یا 6 متری تولید می شوند.

 

سینی کابل

از یک ورق فلزی تشکیل شده است. بسیاری از سینی های کابل دارای شکاف هستند ، این امر موقعیت مکانی تجهیزات و بستن اتصالات کابل و سایر اتصالات ، مانند گیره های لوله را آسان می کند. و برای انتقال لوله های برق و کابل ها به مناطق مختلف بسیار مناسب است. و جریانات الکترومغناطیسی را به حداقل می رساند. و سوراخ های موجود در آن باعث ایجاد جریان هوا می شود. سینی کابل به طور کل پشتیبانی بیشتری نسبت به نردبان کابل ایجاد می کند و از افتادن و آسیب دیدن کابل ها و لوله ها جلوگیری می کند.

سینی های کابل از نظر زیبایی مورد پسندترین گزینه هستند. در ساختمانهای فاقد سقف روکش دار ، سینی های کابل می توانند گزینه مناسبی برای پنهان کردن کابل ها در هنگام مرتب نگه داشتن آنها باشند.

سینی های کابل به طور معمول در طول 3 متر عرضه می شوند.

سینی کابل و نردبان کابل به زیبایی محیط و جمع آوری کابل های برق و رفع تداخلات رادیویی و الکترومغناطیسی کمک می کند. 

در صورتی که برای خرید سینی کابل و خرید نردبان کابل نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناسان شرکت پتروکاسپین تماس حاصل نموده و اقدام به خرید سینی کابل و نردبان کابل نمایید.

شرکت پتروکاسپین با بیش از چند دهه تجربه در زمینه فروش انواع لوله گالوانیزه و اتصالات سینی کابل و نردبان کابل آماده خدمت رسانی به مشتریان گرانقدر می باشد.

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی