شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

درپوش لوله چیست و چه کاربردی دارد؟

شرکت پتروکاسپین | پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۱:۰۰ ب.ظ

درپوش لوله چیست و چه کاربردی دارد؟

آیا مطمئن هستید که از لوله های خود محافظت کرده اید؟ ما لوله های زیادی در خانه و در محیط کار و صنعت خود داریم اما آیا تا به حال فکر کرده اید که لوله های شما محافظت می شوند یا خیر؟ ، بله این نکته مهمی است که شما باید بدانید هر لوله باید با استفاده از درپوش لوله محافظت شود در غیر این صورت می تواند بسیاری از مشکلات اتصالات ، مشکلات نشت ، ترکیدن لوله ، سر و صدا و بسیاری از مشکلات دیگر را به وجود بیاورد. بنابراین لازم است اطمینان حاصل کنید که لوله شما به درستی نصب شده است ، حال سوال این است که چگونه می توان به این مورد اطمینان حاصل کرد.

چه کاری باید انجام دهید؟ برای اطمینان از نصب صحیح لوله ، باید مراحلی را که می تواند به محافظت از لوله ها کمک کند ، دنبال کنید:

1.    ابتدا شما به یک سرویس لوله کشی خوب و حرفه ای برای کار خود نیاز دارید
2.    از محصولات و مواد قابل اعتماد استفاده کنید
3.    برای محافظت از لوله از درپوش لوله استفاده کنید

درپوش لوله چیست؟

درپوش لوله راه حل ایده آل برای سیستم لوله کشی است که ما از آن برای پوشش لوله و محافظت از سطح لوله و غیره استفاده می کنیم. انواع مختلفی از درپوش لوله برای انواع لوله مانند لوله های مسی ، لوله های پلاستیکی یا پی وی سی و لوله فولادی وجود دارد.

درپوش لوله یک نوع کلاهک پلاستیکی لوله می باشد که متناسب با استاندارد لوله ها طراحی می شود و از لوله ها در برابر آسیب و آلودگی و ورود انواع مایعات و جانوران موزی به داخل لوله محافظت می کند و در انتهای سر لوله ها نصب می شود و دارای رزوه و بدون رزوه نیز موجود هستند. درپوش پلاستیکی لوله سالیان سال دوام دارند و در برابر انواع اشعه ماورا بنفش مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. و کاربرد فراوانی در صنعت دارند و معمولا دارای جنس pvc هستند. 

 

مزایای درپوش های لوله

اکنون باید بدانید که استفاده از درپوش های لوله چه مزایایی دارد گفتیم که مزیت اصلی استفاده از این درپوش ها محافظت از لوله ها است ، برای اطلاعات بیشتر در مورد این محافظت به ادامه مطلب می پردازیم. از سطح لوله ها در برابر گرد و غبار ، آسیب ، انسداد ، رطوبت و سایر ذرات محافظت می کند که می تواند به این لوله ها آسیب برساند ، در صورت اتصال دو لوله از طریق درپوش لوله ، انعطاف پذیری ایجاد می کند و نصب یا برداشتن این درب ها بسیار آسان است.

ویژگی های درپوش پلاستیکی لوله

•    اندازه لوله های خط استاندارد 2 "، 3" ، 4 "، 6" ، 8 "، 10" ، 12 "، 14" ، 16 "، 18" ، 20 "، 24" ، 30 "، 36" 
•    ساخته شده از پلاستیک پلی اتیلن.
•    مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش طبیعی ، آفتاب و طول عمر بالا
•    انعطاف پذیر و در عین حال مقاوم در برابر محیط های سخت صنعتی.
•    مقرون به صرفه و نصب آن آسان است
•    تولید در اندازه های سفارشی

جمع بندی:

لوله ها از کاربردهای مهم در صنایع دارند و تعمیر این لوله ها گاها کار دشواری است زیرا معمولا این لوله ها در داخل دیوارها قرار می گیرند و شما نمی توانید به راحتی به این لوله ها دسترسی پیدا کنید. بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که هنگام نصب از این لوله ها محافظت کنید و همیشه از بهترین وسایل مناسب و قابل اعتماد مانند درپوش لوله استفاده کنید زیرا این درپوش های لوله به طور کامل از لوله ها محافظت می کنند. درپوش پلاستیکی لوله دارای سبک ها ، اندازه ها و طرح های مختلف هستند بنابراین اطمینان حاصل کنید که اندازه درپوش لوله برای نصب لوله شما مناسب باشد.
 

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی