شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

لدر کابل چیست؟

شرکت پتروکاسپین | پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۰۳:۲۹ ب.ظ

لدر کابل چیست؟

لدر کابل یا نردبان کابل برای انتقال و محافظت از کابل ها در محیط های صنعتی استفاده می شود. که معمولا از جنس ورق گالوانیزه یا استیل تولید می شوند. و با طول 2 متر و عمق آن 6 سانتی متر و فاصله پله های آن 25 سانتی متر می باشد. که دارای دو روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تولید می شود. در روش گالوانیزه سرد ورق های گالوانیزه را ابتدا برش داده و سپس خم کاری می کنند. اما در روش گالوانیزه گرم ابتدا ورق گالوانیزه را برش داده و خم کاری می کنند و سپس در یک محفظه آبکاری می کنند. 

کاربرد لدر کابل

لدر کابل معمولا در صنایع و کارخانجات و پارکینگ های محیطهای مسقف با ارتفاع زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. لدر های کابل که در محیط های باز استفاده می شوند بهتر است از مدل گالوانیزه گرم باشند. لدر کابل به دلیل طراحی پله ای که دارند باعث می شود گرمایی که از جریان الکتریسیته برق در کابل ایجاد می شود، باعث می شود تا جریان هوا وارد کابل ها شده و باعث خنک شدن آن شود.  

1.    مرتب کردن کابل های برق
2.    محافظت از کابل های برق در برابر رطوبت ، آتش سوزی ، زنگ زدگی سیم ها
3.    افزایش طول عمر کابل های برق

مقاله پیشنهادی  : سینی کابل

 

مراحل تولید لدر کابل

ورق های لدر کابل برش داده می شوند.

ورق های لدر کابل از جنس ورق گالوانیزه یا ورق فولادی می باشد که برش این ورق های گالوانیزه توسط دستگاه های برش مخصوص و در طول های 2 و 3 متر برش داده می شوند.

ورق های لدر کابل پانچ می شوند.

سوراخکاری و پانچ ورق های گالوانیزه برای اتصال و ورود هوا توسط دستگاه های CNC و یا توسط دستگاه های پرش ضربه ای انجام می شود.

ورق های لدر کابل خمکاری می شوند.

خمکاری این ورق ها نیز توسط دستگاه های مدار NC در زوایای مورد نظر و به صورت چهار گوش و شش گوش صورت می گیرد.

قطعات لدر کابل جوشکاری می شوند.

قطعات لدر کابل توسط دستگاه های جوش CO2 با توجه به نوع و ضخامت آنها جهت اتصال جوشکاری می شوند. و پس از جوشکاری محل جوش را با زینک می پوشانند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت لدر کابل 

قیمت لدر کابل به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله عواملی که می تواند بر قیمت لدر کابل اثر گذار باشد مانند طول و عرض ، جنس ورق لدر کابل ، ضخامت ورق لدر کابل و نوع گالوانیزه ورق لدر کابل.

در صورتی که نیاز به مشاوره و خرید لدر کابل برق داشتید می توانید با کارشناسان شرکت پتروکاسپین با آدرس اینترنتی pcp.ir تماس گرفته و پس از اخذ مشاوره و راهنمایی های لازم اقدام به خرید لدر کابل نمایید.

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی