شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

براکت فلزی از مهم ترین قطعات پشتیبانی سینی کابل

شرکت پتروکاسپین | سه شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۴۰ ب.ظ

براکت فلزی از مهم ترین قطعات پشتیبانی سینی کابل

براکت فلزی سینی کابل یکی از مهمترین و پرکاربردترین قطعات حمایت کننده در نصب اتصال انواع سینی کابل می باشد. شما می توانید سینی های کابل را در هر موقعیتی که هستند به صورت معلق با استفاده از براکت ها پشتیبانی کنید. این قطعات نگهدارنده ساختار چندان پیچیده ای ندارد اما در عین حال عملکردی که ارائه می دهند به گونه‌ای است که در نبود آنها نمی‌توان آن سینی گذاری استاندارد را انجام داد.

قطعات مکملی که برای نصب براکت فلزی سینی کابل استفاده می‌شود معمولاً ساپورت گالوانیزه می باشد. همانطور که میدانید ساپورتها ابتدا به سقف متصل می‌شوند و سپس قطعات نگهدارنده براکت روی آنها سوار میشود. ساپورت های گالوانیزه از دیگر قطعات اتصال دهنده هستند که دارای ساختار سی شکل و پانچ دار می باشند. طرح ساختاری آنها به گونه ای است که براکت فلزی به راحتی روی آن ها نصب می شود. در این مقاله قصد داریم یک مقداری در مورد نکات مرتبط با نصب و همچنین مزیتهای این قطعه ارزشمند صحبت کنیم. 

نکات مرتبط با نصب براکت فلزی

همانطور که گفته شد نصب ساپورت های فولادی به سقف و سپس اضافه کردن براکت ها می توان یک سیستم پشتیبانی قوی را ایجاد کرد. براکت فلزی روی این ساپورت قابلیت تنظیم ارتفاع دارد به گونه ای که شما می توانید آنها را روی انتهای محور ساپورت و یا نزدیک سقف نصب کنید. طریقه نصب آنها به این صورت است که از طریق پانچ ها یا سوراخ های موجود بر روی ساپورت انجام می شود.

به راحتی می توانید این براکت ها را روی ساپورت پیچ و مهره کنید تا عملاً در جایگاه خود ثابت و پایدار باقی بماند. بعد از این مرحله نوبت به سینی گذاری می رسد سینی ها متناسب با سایز و ابعاد استاندارد خود روی براکت ها قرار می گیرد. نکته مهمی که وجود دارد این است که ما باید سایز براکت را بر اساس سایز و ابعاد سینی انتخاب کنیم زیرا سینه های بزرگ تر که دارای سطح مقطع یا عرض بزرگتری هستند باید توسط براکت فلزی بلندتر پشتیبانی شوند.

البته یکسری براکت فلزی دیواری نیز وجود دارد که شما می توانید با استفاده از پیچ های مخصوص آنها را به طور مستقیم روی دیوار نصب کنید. در واقع مواقعی که نیاز است براکت ها در مرکز سازه مورد استفاده قرار گیرند لازم است که از ساپورت های فلزی نیز استفاده کنید تا این دو قطعه در کنار هم بتوانند سینی ها و کابل‌ها و همچنین وزن کلی ایجاد شده را مهار کنند. 

مزیت های استفاده از براکت فلزی سینی کابل

●    جنس و متریال ساخت براکت فلزی معمولا از همان موادی است که سینی ها و دیگر قطعات اتصال دهنده سینی های کابل ساخته می شود. به همین دلیل غالباً آنها را از ورق های فولادی گالوانیزه شده می سازند. 
●    در کنار مقاومت و استحکام ساختاری بالایی که دارند به جهت داشتن پوشش گالوانیزه گرم در مقابل تنش های شیمیایی محیط مانند رطوبت و آب و هوای نامساعد به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شوند. 
●    قابلیت نصب و جداسازی سهل و آسانی دارند به این صورت که شما می توانید تنها با یک پیچ و مهره آنها را روی دیگر قطعات سوار و یا در مواقع لزوم آنها را جدا کنید. 
 

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی