شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

گریتینگ فلزی؛ ویژگی ها و مزایا+کاربردها

شرکت پتروکاسپین | سه شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۴۷ ب.ظ

گریتینگ فلزی؛ ویژگی ها و مزایا+کاربردها

گریتینگ فلزی صفحات مشبک و فولادی هستند که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار میگیرد. این صفحات معمولا در قسمت کف به عنوان پاخور استفاده می شود. با استفاده از گریتینگ فلزی عبور و مرور در صنایع و کارخانجات مختلف به سهولت انجام خواهد شد به طوری که شما نیاز به هیچگونه ساخت و ساز با استفاده از مصالح را نخواهید داشت و می توانید با استفاده از این صفحات مسیرهای عبوری پله ها و دیگر کف های ساز را پشتیبانی کنید.

این صفحات کاملا شطرنجی که معمولاً در انواع مختلف تسمه در تسمه، تسمه در میلگرد می باشد قابلیت تحمل نیروها و فشارهای بسیار بالایی را دارد و در واقع این طراحی شطرنجی با این هدف انجام شده است که بتواند با کم ترین متریال نیروهای گسترده را خنثی کند. طرح ساختاری آنها نشات گرفته از یک علم مهندسی سازه که باعث خلق این محصول شده است. اگر بخواهیم یک مقایسه اساسی میان صفحات تخت و این صفحات مشبک داشته باشیم باید بگوییم که نیرویی که گریتینگ فلزی می تواند تحمل کند بسیار بالاتر از صفحات تخت فلزی است. 

ویژگی‌های و مزایای گریتینگ فلزی

●    گریتینگ فلزی علی رغم آن که وزن به نسبت پایینی دارند که دلیل آن برگرفته از شکل شطرنجی و مشبک آن است. دارای استحکام و مقاومت فوق‌العاده عالی هستند. 
●    با استفاده از گریتینگ فولادی دیگر نیاز به ساخت و ساز سازه ای ندارید و به سرعت می توانید آنچه که مد نظر خود است را برای یک مسیر عبور و مرور مهیا کنید. 
●    این صفحات مشبک دارای ساختار بسیار زیبا هستند به طوری که شما در طولانی مدت نیاز به آن ندارید که بخواهید سطح این صفحات را تمیزکاری کنید چرا که گرد و غبار محیط و آلودگی ها معمولاً روی صفحات تخت می‌نشیند تا اینکه روی صفحات مشبک قرار گیرند. 
د    ابعاد و سایز متنوعی دارند شما می توانید متناسب با منطقه که قصد اضافه‌کردن گریتینگ فلزی را دارید ابتدا اندازه‌گیری لازم را انجام بدهید و سپس سفارش آن را به کارگاه‌های ساخت بدهید. 
●    نصب گریتینگ آسان و کم هزینه ای دارند و از طرفی در دوره‌های زمانی بعد آنچنان نیاز به تعمیر و نگهداری ندارند در نتیجه هزینه های شما بسیار کاهش پیدا خواهد کرد. 
●    مزیت بسیار مهم آنها امنیت بالایی است که در مسیرهای عبور و مرور مهیا می کند در واقع اعمال نیرو و فشار روی این صفحات منجر به شکستگی یا تخریب ساختاری آنها نخواهد شد. 

کاربردهای گریتینگ فلزی

همانطور که گفته شد گریتینگ فلزی کاربردها و موارد استفاده بسیار وسیعی دارند، از جمله آنها می‌توان به صنایع پتروشیمی و پالایشگاه های نفت اشاره کرد. علاوه بر آن در صنعت کشتی سازی، سکو های ساحلی و نفتی کاربرد فراوان دارد. در صنایع غذایی که پاکیزگی محیط فوق العاده اهمیت دارد و همچنین کارخانجات تولید مواد شیمیایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

از کاربردهای مرتبط با شهرسازی آن می‌توان به ساخت راه پله ها، پل های موقت و حتی دریچه فاضلاب شهری نیز اشاره کرد. در مجموعه شما می توانید گریتینگ فلزی را در هر ناحیه ای که نیاز به نصب مسیرهای موقت و تغییر پذیر دارید استفاده کنید. 
 

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی