شرکت پترو کاسپین پاسارگاد

انواع لوله آب فلزی

شرکت پتروکاسپین | پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲ ب.ظ

انواع لوله آب فلزی

انواع لوله آب فلزی موجود در بازار از کیفیت های مختلفی برخوردار هستند. برخی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین نوع لوله آب فلزی را، در این مطلب برای شما شرح خواهیم داد. لوله فلزی چدن دارای کیفیت بسیار بالایی بوده است. این لوله ها دارای سابقه تاریخی می باشند. از دیگر نوع لوله های فلزی می‌توان به لوله فلزی نشکن اشاره کرد. این لوله ها معمولاً در صنعت آب و فاضلاب دارای کاربرد بسیار زیادی هستند. لایه داخلی این لوله ها دارای ملات سیمانی می‌باشد، که از خوردگی در زمان توزیع آب جلوگیری میکند. به وجود آمدن لوله فلزی نشکن موجب شده تا لوله های چدنی قدیمی از دور خارج شوند و اعتبار خود را از دست بدهند. 

لوله فولادی به صورت کاملاً استاندارد طراحی شده‌اند. طراحی و ساخت استاندارد این نوع لوله، موجب شده تا افراد زیادی تمایل به خرید داشته باشند. به طور کلی لوله آب فلزی فولادی به روش های بدون درز، جوش دادن و قالبگیری تهیه و تولید می‌شود. استفاده از این روش‌ها برای تولید لوله های فولادی می‌تواند موجب افزایش دوام لوله شود. 

مزایای لوله آب فلزی

مزایای استفاده از لوله فلزی درجه یک بسیار زیاد بوده؛ یکی از مهمترین مزایای لوله آب فلزی با کیفیت آن است که این لوله ها از مقاومت کششی و مقاومت فشاری بالایی برخوردار هستند. این محصولات در برابر خوردگی بسیار مقاوم می باشند. متقاضیان و خریداران می‌توانند از لوله فلزی با کیفیت برای سال های متوالی استفاده کنند؛ بدون آنکه در ظاهر و کارایی محصول تغییر ایجاد شود. 

لوله فلزی با کیفیت در برابر ضربه مستحکم می باشد. همچنین دارای وزن سبک تری بوده و چیدمان آن راحت تر است. نحوه استفاده از این لوله بسیار آسان است. لوله آب در سایز ها و ابعاد گوناگون ساخته شده اند. شما باید در زمان خرید لوله آب به سایز و قطر آن دقت کنید. قابلیت چکش خواری این محصول بی نظیر است. شما باید در هنگام انتخاب لوله آب فلزی به نوع آن دقت کنید. هزینه لوله کشی بسیار مناسب می باشد. اتصالات جوشی در لوله فلزی فولادی موجب تداوم آن خواهد شد. این کالا در برابر ترک خوردگی دارای مقاومت مناسبی است.

نحوه تعیین قیمت لوله های فلزی

لوله آب فلزی دارای قیمت مصوب است. قیمت این لوله ها به اندازه قطر و طول آن بستگی دارد؛ یعنی هرچه قطر و طول لوله بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. این لوله ها به دلیل کیفیت بالا، جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده اند. موارد استفاده از لوله آب فلزی در صنعت آب آشامیدنی بسیار متعدد می باشد. کارشناسان بسیار زیادی در زمینه توزیع این محصولات فعالیت می کنند. شما می توانید ظرف مدت زمان کوتاه اقدام به خرید کنید. 

استفاده از لوله آب فلزی، نیازی به تخصص و تجربه خاصی ندارد. نحوه نصب لوله فلزی بسیار راحت می باشد و افراد زیادی تمایل به خرید و استفاده از آن نیز دارند. شرکت های تولید کننده در تلاش اند تا بتوانند بهترین نوع محصول را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

  • شرکت پتروکاسپین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی